DOMAINcenter kapcsolat Céginfó Ügyfélszolgálat Ügyfélkapu Webmail On-line fizetés Segítség
  • Pénzvisszafizetési garancia a szolgáltatás teljes ideje alatt
  • Reklámmentes tárhely
  • Quad Xeon alapú szerverpark
  • Min. 99,5%-os rendelkezésreállás
  • Redundáns adattárolás
  • Napi adatmentés
  • Spam- és vírusszűrés
  • Gyors, rugalmas ügyintézés
A DOMAINcenter bankkártyaelfogadó
partnere az OTP Bank Nyrt.

Szolgáltatásaink részletes bemutatása


A DomainCenter csapata minőségcentrikus szakemberek közössége. Célunk, hogy nagy gondossággal felügyelt, folyamatosan fejlesztett szolgáltatásainkkal hatékonyan támogassuk vállalkozásának üzleti folyamatait.

Az alábbiakban felsorolás-szerűen mutatjuk be szolgáltatásainkat. További kérdésével forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz.

Ügyfélszolgálatunk jellemzői:

  • E-mailes és telefonos támogatás, több telefonvonalon egyidejűleg
  • Megrendelések teljesítése legfeljebb 1 munkanapon belül (átlagosan 3-5 órán belül)
  • Műszaki és adminisztratív nyitvatartás minden munkanap 8-20h között
  • Rendszeresen tréningelt, állandó ügyfélszolgálati stáb
  • Teljeskörű szakértői szintű hoszting és domainügyi támogatás
  • Online ügyfélszolgálat ügyfeleink számára az önálló ügyintézéshez

Hoszting alapú szolgáltatásaink általános jellemzői:


A DomainCenter szolgáltatásainak szerverei a Magyar Telekom Nyrt. géptermében helyezkednek el, szünetmentes áramforrással és 1 Gbit/sec sávszélességű garantált internetkapcsolattal rendelkeznek. Az internetkapcsolat folyamatosságára a szolgáltató 99.9%-os rendelkezésre-állást garantál.

  • Egyedi, könnyen használható tárhely management felület ("Ügyfélkapu")
  • Brand Intel Quad Xeon (8 magos), minőségi szerverpark
  • 1 Gbit/sec sávszélesség szerverenként
  • Garantált működési biztonság
  • 99.8% feletti átlagos szolgáltatás rendelkezésre-állás
  • Redundáns, szünetmentes tápellátás
  • 0-24h nap hálózati monitorozás
  • 0-24h ügyeletes rendszergazdai felügyelet

Webtárhely szolgáltatásunk jellemzői:


  • Vállaljuk nagy erőforrás-igényű weboldalak hostingját is!
  • Weblap elhelyezés tükrözött tárterületeken
  • Korlátlan virtuál host és aldomain létrehozási lehetőség
  • Jelszóval védett könyvtárak beállítása
  • Egyéni hibaoldalak
  • Webszerver forgalmi napló letölthetőség
  • Korlátozás nélküli PHP és CGI futtatás
  • Biztonságos, saját felhasználónévvel elkülönített tárolási mód
  • Korlátlan adatforgalom tárhelyenként
  • MySQL 5.7+ használat (MariaDB)
  • PHP 5.2, 5.3, 5.4, 5.6, 7.0 verziók használhatók (ügyfélkapun átváltható)
  • Korlátozás nélküli .htaccess használat
  • Register_globals kikapcsolási lehetőség
  • Egyedi php.ini telepítési lehetőség
  • Magyar nyelvű webstatisztika
  • Crontab (időzítő) használat
  • Korlátozás nélküli ftp elérés
  • A tárhelyen bármilyen webes keretrendszer megkötés nélkül futtatható!


E-mail szolgáltatásunk jellemzői


  • Korlátlanul növelhető postafiókméret
  • POP3-as, IMAP, POP3-SSL, IMAP-SSL elérés
  • Egyéni- és csoportos alias e-mail cím lehetőség
  • Automatikus válasz lehetőség
  • Nagyvállalati szintű spamszűrés (www.cloudmark.com)
  • Nagy hatékonyságú vírus szűrés (www.clamav.net)
  • Ügyfélkapuról elérhető kiszűrt spam napló (a kiszűrt levelek ellenőrzésére és visszahelyezésére)
  • Egyedi spamszűrő beállítások lehetősége
  • E-mail cím létrehozás, módosítás az Ügyfélkapuról
  • Piacvezető webmail felület (www.atmail.com)

Domain szolgáltatás:


  • Egyedülálló szakértő team a domainügyek zökkenőmentes lebonyolítására
  • Nemzetközi és .hu domain regisztráció, átregisztráció, fenntartás (saját .hu és .eu regisztrációs liszensszel)
  • Névkiszolgálás különböző hálózatokon lévő, redundáns névkiszolgálóval
  • Weblap elérhetőség és levelezés a saját domainen, megkötések nélkül
  • Webes DNS admin felület

Biztonsági és felügyeleti rendszereink:


  • Minden szolgáltatásunk hardveres RAID alapú, tükrözött háttértárakon fut
  • 30 napig tárolt, napi biztonsági adatmentés (napi MySQL mentés, heti 1 teljes tárterület mentés, napi inkrementális adatmentés)
  • A szolgáltatási körből földrajzilag elkülönített távoli adatmentés szerver, amelyről katasztrófahelyzet esetén is (tűz, földrengés) tudunk adatmentést biztosítani
  • Nagyvállalati szintű szerverfelügyeli rendszerünk automatizáltan elhárítja az üzemzavarok többségét
  • 0-24h ügyeletes rendszergazdai felügyelet minden szerverünkön
  • Ügyeletes rendszergazda 3 percen belül SMS-ben értesül minden üzemzavarról
  • Két típusú "FTP Kapu" védelem a vírustámadások elhárítására
  • CMS figyelő, amely automatikusan értesít, amennyiben az ügyfél által feltelepített tartalomkezelő elavult verziószámú

Automatizált működés:


A rendszerazonosító segítségével lehetősége van az Ügyfélkapun bejelentkezni.

Az Ügyfélkapun a következő információkat olvashatja le:
tárhely mérete, felhasznált tárterület, bekapcsolt szolgáltatások, tárhelyre mutató domainok, tárhelyen működő virtuális webszerverek, felhasznált e-mail címek száma.

Az Ügyfélkapun az alábbi adminisztrációs szoftvereket érheti el:
  • rendszeradatok megtekintése
  • jelszóváltás
  • ügyfélkapu napló
  • webstatisztika
  • webszerver napló
  • ftp ip korlátozás beállítása
  • adatmentés indítása
  • web-aldomain beállítás
  • dns beállítás
  • időzítő (crontab) beállítás
  • php működés és verzió beállítás
  • könyvtárműködés beállítás
  • mysql beállítás
  • mysql jelszóváltás
  • virtuális FTP admin
  • PhpMyAdmin felület
  • egyéni hibaoldalak beállítása
  • jelszóval védett könyvtárak beállítása
  • FTP gyorsbejelentkezés
  • postamester funkciók (új postafiók létrehozása, módosítása)
  • spamszűrő beállítások
  • kiszűrt spam levelek megtekintése és visszaállítása

Online Ügyfélszolgálat


A szolgáltatások működtetésével, fenntartásával összefüggő adminisztrációs ügyeit Online Ügyfélszolgálatunkon a nap bármely órájában intézheti. Tárhelyre előfizető ügyfeleink kényelmesen elérhetik Online Ügyfélszolgálatunkat az Ügyfélkapu felületre bejelentkezve, tárhellyel nem rendelkező ügyfeleink külön hozzáférést igényelhetnek weboldalunkon.

Az Online Ügyfélszolgálaton az alábbi ügyeit rendezheti:
  • előfizető adatainak aktualizálása
  • kapcsolattartói e-mail cím frissítése
  • új szolgáltatások megrendelése
  • aktív szolgáltatások hosszabbítása, lemondása
  • díjbekérők, számlák letöltése
  • szolgáltatás használati jogának átruházása
  • tárhely díjcsomag váltás
  • domain nevek átirányítása (névszerver, DNS módosítás)

Az Online Ügyfélszolgálaton üzenhet is ügyfélszolgálati munkatársaink számára, ha az ügyintézés során kérdése merül fel vagy segítségre van szüksége.